رایگان‌ها

بالاخره نسخه فیزیکی Starfield برای ایکس‌باکس منتشر شد

غیرواقعی و عجیب است، باعث می‌شود فکر کنید که آیا چیزی اشتباه است یا نه، به نظر می‌رسد که به دلایل کاملاً اشتباهی توجه شما را جلب می‌کند. معمولاً ما چیزهای واقعی، شراب بدون مواد نگهدارنده گوگردی، کره واقعی، نه مارگارین را ترجیح می‌دهیم، بنابراین دوست داریم طرح‌بندی‌ها و نقشه‌های ما پر از کلمات واقعی، افکاری که اهمیت دارند، اطلاعاتی که ارزشمند هستند، باشند.

تزئیناتی که ممکن است برای آن برش پیتزای شام تلویزیونی انتخاب کنید وقتی که فراموش کرده‌اید غذا بخرید، رنگی که ممکن است برای تحت تأثیر قرار دادن رئیس جدید به صورت خود بزنید، کار شماست. اما نان روزانه شما چطور؟ طراحی‌های ترکیبی، طرح‌بندی‌ها، وایرفریم‌ها - آیا مشتریان شما قبول می‌کنند که شما به روش آسان کارها را انجام می‌دهید؟ متخصصان در کسب و کار ما به طور قطع خواهند گفت که لورم ایپسوم آنقدر بزرگ است که نباید برای همیشه از آن صرف نظر کرد. به نظر من نه چندان سریع، برخی عوامل جبران کننده به نفع متن یونانی وجود دارد، زیرا استفاده از آن صرفاً نشانه یک مشکل بدتر است که باید در نظر گرفته شود.

پوسترهای شخصیت تهاجم مخفی

شما با یک متن شروع می‌کنید، اطلاعات را شکل می‌دهید.

چیزهای غیرضروری را کنار می‌گذارید، به اصل مطلب می‌پردازید، مسائل را شفاف می‌کنید، ارزش می‌افزایید، شما یک فرد محتواگرا هستید، کلمات را دوست دارید. طراحی چیزی نیست که بعداً به آن فکر کنید، به هیچ وجه، اما در یک ثانیه شایسته به وجود می‌آید. به هر حال، شما هنوز هم از لورم ایپسوم استفاده می‌کنید و به درستی هم همینطور است، زیرا همیشه جایی در جعبه ابزار وب خواهد داشت، همانطور که اتفاقات می‌افتد، نه همیشه آنطور که دوست دارید، نه همیشه به ترتیب دلخواه. حتی اگر کمتر به طراحی و بیشتر به استراتژی محتوا علاقه دارید، ممکن است مقداری ارزش افزوده با آن پیدا کنید، منتظرش باشید، متن ساختگی، نه کمتر.

من این استدلال را شنیده‌ام که "لورم ایپسوم" در وایرفریمینگ یا طراحی مؤثر است زیرا به افراد کمک می‌کند تا روی طرح‌بندی واقعی، یا طرح رنگی یا هر چیز دیگری تمرکز کنند. چیزی که اینجا مرا آزار می‌دهد این است که ما در مورد ایجاد یک تجربه کاربری صحبت می‌کنیم که (چه بخواهیم چه نخواهیم) توسط کلمات هدایت می‌شود. کل ساختار جریان صفحه یا برنامه برای کلمات است.

اگر اینطور فکر می‌کنید، چطور برعکسش را می‌توان گفت؟ چطور می‌توانید محتوا را بدون طراحی ارزیابی کنید؟ بدون تایپوگرافی، بدون رنگ، بدون طرح‌بندی، بدون سبک، تمام آن چیزهایی که سیگنال‌های مهمی را منتقل می‌کنند که فراتر از متن صرف هستند، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تأکید، تأکیدهای غیرمستقیم، اولویت‌ها، تمام آن نشانه‌های ظریفی که جذابیت بصری و احساسی نیز برای خواننده دارند.

یا در غیر این صورت، یک مسیر جایگزین: تعیین نقاط بازرسی، شبکه‌ها، فرآیندها، نقاط اتصال بین محتوا و طرح‌بندی. بسته به شرایط، ممکن است تمرکز روی طراحی یا محتوا و در صورت نیاز، تغییر جهت دادن، خوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *